Totally accurate battle simulator
Totally Accurate Battle Simulator не запускается. Ошибка при запуске. Решение
Totally Accurate Battle Simulator установилась, но попросту отказывается работать. Как быть?
Выдает ли Totally Accurate Battle Simulator какую-нибудь ошибку после вылета? Если да, то какой у нее текст? Возможно, она не поддерживает вашу видеокарту или какое-то другое оборудование? Или ей не хватает оперативной памяти?
Помните, что разработчики сами заинтересованы в том, чтобы встроить в игры систему описания ошибки при сбое. Им это нужно, чтобы понять, почему их проект не запускается при тестировании.
Обязательно запишите текст ошибки. Если вы не владеете иностранным языком, то обратитесь на официальный форум разработчиков TABS. Также будет полезно заглянуть в крупные игровые сообщества и, конечно, в наш FAQ.
Если Totally Accurate Battle Simulator не запускается, мы рекомендуем вам попробовать отключить ваш антивирус или поставить игру в исключения антивируса, а также еще раз проверить соответствие системным требованиям и если что-то из вашей сборки не соответствует, то по возможности улучшить свой ПК, докупив более мощные комплектующие.
Trivia
- According to Landfall Games, the full game will have many maps, with possibly over 40 maps.
- Each map has its own battle theme.
- In the jump between the Pre-Alpha and Alpha, Japan was the only map that hadn’t had its name changed.
-
Scotland, Sahara, and Denmark each used to have different names (Scotland was Hills, Sahara was Desert, Denmark was Winter).
- In the Closed Alpha, every map (except Neon) is named after a country/region.
-
Landfall has said that each Faction will have their own unique map.
- Around 2019 Halloween and the release of the Spooky faction, pumpkins have appeared in several of the maps.
- Most of the Factions that were released after the first Early Access build have only one map, as it would take much longer if each faction had two (Or three) maps. The only one that does not fit this rule is the Spooky Faction, as both of their maps are «Spookified» versions of other maps.
Characteristics
Weapons are the main way for units to attack and inflict damage onto their opponents and ultimately defeat them. Each weapon has an attack range that units have to get within before they can attack. After an attack, all weapons will have to wait for a cooldown period or reload time before they can attack again.
As Totally Accurate Battle Simulator is a ragdoll physics battle simulator, damage is calculated more dynamically with physics rather than a set number. This means no exact damage number can be given due to the inconsistency of weapon damage in the current state. As such, certain damage such as melee attacks are recorded by the minimum to maximum instead.
Not all weapons focus on inflicting harm, some shield the user from projectiles, others stall opponents using silly tactics such as balloons. Some «weapons» cannot inflict damage at all, focusing mainly on the support role such as healing or buffing teammates.
In general, weapons could be split into two types: Melee or Ranged.
Melee Weapons
Melee weapons are weapons that are used to strike, swing or thrust opponents. They typically have a much shorter attack range and are restricted to hand-to-hand combat, but can attack much more frequently due to their short cooldown period. Additionally, some melee weapons can have their cooldown period shortened by a successful hit, presenting a chance for close-combat frenzies.
These weapons are affected most by the game physics, and as a result depend heavily on the unit’s aim, handling and luck. A scrape with the weapon will cause less or even half the damage when compared to a well-aimed, full-on hit. Hits to a limb or the head may also cause less damage due to the their flexibility, while a hit to the torso tend to cause more damage as it absorbs more of the weapon’s force.
Ranged Weapons
Ranged weapons are weapons that shoot a projectile instead of going hand-to-hand combat. This allows them to attack from greater range, but at the cost of a long cooldown period, much longer than most melee weapons. Earlier ranged weapons will have to warm-up and draw first before they can fire their projectiles, while much more modern ranged weapons can fire in an instant.
Most of these weapons have a much more consistent damage with their projectiles, especially those that have sharp projectiles. These weapons will also have their damage doubled with a headshot, though this is somewhat negligible as units only aim for the torso. Shots to limbs or the torso will deal normal damage.
Some ranged weapons however fire a blunt projectile that relies more on force to damage units, and as such have similar damage calculation as melee weapons.
Weapons can also be paired with explosive damage, where every unit within the attack’s explosion radius will be damaged. Explosions inflict the most damage at the center, and gets weaker the further away until it is harmless when one is out of its explosion radius. Explosion damage can increase up to double its value at the dead center of the explosion, but getting the maximum explosion damage is almost impossible to achieve as explosions never detonate dead center at the unit’s hitbox.
The Pre-Alpha Map
Classic This map used in the first two of the three Pre-Alphas. It was infamous for the graveyard and church in which units could get stuck on, and its infinite size.
This map sets units on one half of a huge valley surrounded by mountains. Units were known after the initial battle was over to run to the mountains. On one side of the flat map are the mountains, on the other the graveyard and church. Behind each army are tents, but they are the wrong colors. (The red tents are on the blue side, and the blue tents are on the red side.) Beyond the church and tents lie hundreds of small pine trees, maybe twice a unit’s height, and a plain.
AI System
They have a relatively simple AI system. Although AI is considered quite «basic» in the Open and Closed Alpha, Landfall has redeveloped and innovated their AI for the Early Access release of TABS. The «New» AI has been showcased in the Closed Beta. They are special soldiers, whom you place before on the map before battle.
Each Unit has their own unique AI which determines its behavior in combat. Units with the melee unit movement type will approach their targets until they within the their weapon’s range, and will back up to its maximum range when their targets get too close; units with the ranged unit movement type will also approach their targets until they are within their weapon’s range, but will not back up when their targets are too close.
Certain units have abilities to dodge or parry, while others can charge into melee range. These abilities and behaviours should be considered when selecting and deploying your units, as they can have a major impact on the game. Currently, units are controllable, via unit possession.
Description
The Legacy Faction contains many Units that previously only existed in the Alpha versions of TABS, as well as a few early in-development units that never appeared in previous releases. From the strongest Units to one use weapons, the Legacy Faction has a wide variety of units.
It’s very similar to the Secret Faction, as you have to unlock the units to unlock the faction. When the player does this they also unlock the campaign for the faction. The weakest Unit in TABS, the Peasant, is unlocked by default. You must find all the remaining Legacy units to unlock the entire faction and campaign. There are a total of 16 units in this faction.
Totally Accurate Battle Simulator вылетает. В определенный или случайный момент. Решение
Играете вы себе, играете и тут — бац! — все гаснет, и вот уже перед вами рабочий стол без какого-либо намека на игру. Почему так происходит? Для решения проблемы стоит попробовать разобраться, какой характер имеет проблема.
Если вылет происходит в случайный момент времени без какой-то закономерности, то с вероятностью в 99% можно сказать, что это ошибка самой игры. В таком случае исправить что-то очень трудно, и лучше всего просто отложить Totally Accurate Battle Simulator в сторону и дождаться патча.
Однако если вы точно знаете, в какие моменты происходит вылет, то можно и продолжить игру, избегая ситуаций, которые провоцируют сбой.
Однако если вы точно знаете, в какие моменты происходит вылет, то можно и продолжить игру, избегая ситуаций, которые провоцируют сбой. Кроме того, можно скачать сохранение Totally Accurate Battle Simulator в нашем файловом архиве и обойти место вылета.
Что сделать в первую очередь
-
Скачайте и запустите всемирно известный CCleaner (скачать по прямой ссылке) — это программа, которая очистит ваш компьютер от ненужного мусора, в результате чего система станет работать быстрее после первой же перезагрузки;
-
Обновите все драйверы в системе с помощью программы Driver Updater (скачать по прямой ссылке) — она просканирует ваш компьютер и обновит все драйверы до актуальной версии за 5 минут;
-
Установите Advanced System Optimizer (скачать по прямой ссылке) и включите в ней игровой режим, который завершит бесполезные фоновые процессы во время запуска игр и повысит производительность в игре.
Random Variation
Units can have minor variations between them that are randomly generated, mostly for aesthetics. Some of the changes include:
- Slightly higher/lower hitpoints.
- Slightly higher/lower damage. (Depending on the weapon, some are very inconsistent, some are not.)
- Slightly faster/slower movement speed.
- Slightly taller/short units.
- Units with large/small body parts.
- Units with large/small pupils/eyes, sometimes one large/small than the other.
- Cyclops units (rare).
- Multiple eyed units (more than 2 eyes) (very rare).
- Giant/tiny units (very rare).
- Fat/Skinny units (rare).
- Two of these variations (depends on the variations).
Size
Many units come in different sizes, some are slightly taller than average, while other are the size of a house. Size is not just for show either, as it can alter the unit’s stats such as speed, weight and more importantly, hitpoints — the amount of damage they could take before they die.
Hitpoints scale in the square of the unit’s size, so a unit with 100 hitpoints and 2.00x size will have a practical hitpoints of 400 (100 x 2.00²). This size-hitpoint scaling holds true for the reverse as well.
Click Expand to view a table showing how 100 hitpoints scale with size. →
Unit Size
|
Unit Hitpoints
|
Multiplied Percentage
|
0.50x
|
25
|
25%
|
0.60x
|
36
|
36%
|
0.70x
|
49
|
49%
|
0.80x
|
64
|
64%
|
0.90x
|
81
|
81%
|
1.00x
|
100
|
100%
|
1.10x
|
121
|
121%
|
1.20x
|
144
|
144%
|
1.30x
|
169
|
169%
|
1.40x
|
196
|
196%
|
1.50x
|
225
|
225%
|
1.60x
|
256
|
256%
|
1.70x
|
289
|
289%
|
1.80x
|
324
|
324%
|
1.90x
|
361
|
361%
|
2.00x
|
400
|
400%
|
2.10x
|
441
|
441%
|
2.20x
|
484
|
484%
|
2.30x
|
529
|
529%
|
2.40x
|
576
|
576%
|
2.50x
|
625
|
625%
|
2.60x
|
676
|
676%
|
2.70x
|
729
|
729%
|
2.80x
|
784
|
784%
|
2.90x
|
841
|
841%
|
3.00x
|
900
|
900%
|
3.10x
|
961
|
961%
|
3.20x
|
1,024
|
1,024%
|
3.30x
|
1,089
|
1,089%
|
3.40x
|
1,156
|
1,156%
|
3.50x
|
1,225
|
1,225%
|
Alpha Maps
Scotland: The first map in the game. It is a mostly grassy flat area, with a few rocks of varying sizes and some trees scattered around. In the Closed Alpha, this map has stacks of hay lying around on the sides. The first 5 levels of the campaign take place in this map. It uses the standard battle theme used in the previous versions. In the Open Alpha, it was very very large.
Sahara: Unlike Scotland, this map has no vegetation of any kind. It’s just sand and rocks. The map also features more rough terrain. In the Closed Alpha, it has a large pyramid, with broken pillars. As the name suggests, this map is based off the Sahara desert in Africa. This map appears in levels 6-10 of the campaign. If a unit falls in the hole at the top of the pyramid, they will die and release a swarm of locusts. They will go around the map and kill every unit one by one. Multiple locust swarms can exist at once.
Denmark: The third map in the game. It has white, snowy ground and lots of rocks and ice. This map takes up levels 11-15 of the campaign. Like the Sahara, it has no flora. On the right side of the map there are rocks on which you can place units. This also has huge ice pieces that units can walk into but they die after a short time.
Japan: The fourth map in the Open Alpha. It has trees with pink leaves (sakura trees), lots of rocks and a small pond in the top-right corner. (As of Open-Alpha, in the pre-alpha, it had a river in the middle)) In the Closed Alpha, it is covered in snow and has a small valley in the middle and a bridge allowing troops to cross. It takes up levels 16-20.
Unit Weight
Unit weight affects the unit’s resistance against knockback from enemy attacks. Depending on their role, units will have their weight assigned to show their strength. For example, a King has a high unit weight (12.00x) to make them seem strong, being unstaggered by simple arrows while a Squire has normal unit weight (1.00x) to make them squishy and expendable. The lightness of the unit is also what makes the ragdolls fun.
Other than knockback resistance, unit weight has little effect in gameplay. It does not affect unit health or how fast the unit will fall. Although said to increase the strength of units to let them carry heavier weapons in the Unit Creator, all weapons seems to have the same weight after Full Release. Unit weight also has a much less impact on recoil resistance since then.
Игровой процесс
TABS имеет достаточно специфический геймплей, рассчитанный на настоящих фриков, либо тех, кто уже переиграл в абсолютно все игры данного жанра. Ведь этот симулятор очень необычный и нетривиальный. Будьте уверены, вы увидите в игре такое, о чем даже не могли мечтать и не верили, что такое может быть. Игра является песочницей с элементами моделирования и использованием всех законов физики. Естественно она не претендует на присутствие доисторических фактов и прочих историй, поэтому является просто смешной и юморной аркадой. Не рассчитывайте увидеть здесь что-то серьезное, над которым нужно подумать и хорошенько поразмыслить. Единственное, что вы можете сделать идеально в этой игре — смеяться и наслаждаться игровым повествованием. Наступила новая эра, в которой обязаны схлестнуться несколько временных эпох. Графические параметры здесь мультяшные, анимационные, но выглядят достаточно привлекательно и красиво. То же самое касается и окрестностей, внешних видов внутриигровых миров, стран и полей для боев и баталий.
Unreleased/Unconfirmed Units
These units are currently not available or their status is unknown.
Unconfirmed/Unreleased — Ancient Tank, Flamethrower, Greek Philosopher, Chicken Man Man, and Chicken Man.
Scrapped/Removed — These units were ideas for the full game but were scrapped/removed.
-
Tribal — Gatherer, Spearunit.
-
Farmer — Sickle, Skewer Thrower, Butcher, Scythe, Banjo.
-
Medieval — Flail, Flail Master, Thief, Zweihander Giant, Priest.
-
Ancient — Fire Archer.
-
Viking — Axe Grandmaster, Bear, Warhammer.
-
Dynasty — Nunchucks, Kicking Jin, Samurai Grandmaster.
-
Renaissance — Morning Star, Club, Crossbow, Mace.
-
Pirate — Chest Thrower.
-
Spooky — Spider Mage.
-
Wild West — Wild Witch.
-
Neon — Energy Pistol, Energy Sword, Tesla, Gravity Dude, Beamer, Projectile Shield, Box Gun, Energy Sword Master.
-
Napoleon — Bayonet Musket, Napoleonic Swordsman, Napoleonic Flag Bearer.
-
Miscellaneous — Hillary, Trump, M16.
-
World War — Mustard Gas, Rocket Launcher.
- No Faction/Future Unit Creator Weapons — Deflector Shield, Fan Shield, Magnet catapult, Shield Akimbo, Knife Thrower, Spiked Shield, Blink Dagger, Holy Archer, Centaur, Witch Doctor, Explosive Archer.
Trivia
- Landfall has stated that units’ gender is Wobbler.
- Several units are voiced by various YouTubers such as Blitz and BaronVonGames.
- It was confirmed that there are plush toys for units.
- Units with higher unit weight will wield their weapons lower than usual.
- Landfall made a option to get the game when you pre ordered clustertruck a while ago.
- Some units or objects will sink into the ground when killed or destroyed. These include:
- Animals, such as Mammoths, Sacred Elephants, Crows, Snakes, Dragons, Horses, and Clams, excluding Raptors and their cavalry variants.
- Vehicles, such as Wheelbarrows, Wheelbarrow Dragons, Longships, Da Vinci Tanks, Tanks, and Chariots.
- Weapons and other massive objects, such as Catapults, Pumpkin Catapults, Ballistas, Hwachas, Cannons, Bomb Cannons, vaults, Gatling Guns, and Wall Shields.
- Giant units like Ice Giants, except for Samurai Giants, Tree Giants, and Skeleton Giants.
- Any unit that was killed by being frozen solid.
Units
Unit
|
Name
|
Cost
|
Hitpoints
|
Speed
|
Weapons
|
|
|
30
|
30
|
1.00x
|
|
|
|
100
|
80
|
N: 1.00xE: 0.00x
|
|
|
|
120
|
50
|
1.00x
|
|
|
|
220
|
80
|
1.00x
|
|
|
|
300
|
40
|
1.00x
|
|
|
|
350
|
40
|
1.00x
|
|
|
|
450
|
292
|
1.00x
|
|
|
|
500
|
80
|
N: 1.00xE: 3.00x
|
|
|
|
750
|
65
|
1.00x
|
|
|
|
1,200
|
926
|
1.00x
|
|
|
|
1,800
|
|
|
|
|
|
2,200
|
1,690
|
1.00x
|
|
|
|
6,000
|
|
|
|
|
|
10,000
|
4,629
|
2.00x
|
|
|
|
9,999,999
|
1,322,500
|
1.30x
|
|
|
|
9,999,999
|
132,250
|
1.00x
|
|
Keywords:
- N = No effect
- E = Effect
- C= Chariot
- CH = Horse
- CR = Chariot Rider
- T = Tank
- TR = Tank Rider
*Hitpoints is modified by the unit’s size. For the unit’s base hitpoints, please refer to their page.
Unlockable Units
Unit
|
Name
|
Cost
|
Hitpoints
|
Speed
|
Weapons
|
|
|
30
|
30
|
1.00x
|
|
|
|
100
|
80
|
N: 1.00xE: 0.00x
|
|
|
|
120
|
50
|
1.00x
|
|
|
|
220
|
80
|
1.00x
|
|
|
|
300
|
40
|
1.00x
|
|
|
|
350
|
40
|
1.00x
|
|
|
|
450
|
292
|
1.00x
|
|
|
|
500
|
80
|
N: 1.00xE: 3.00x
|
|
|
|
750
|
65
|
1.00x
|
|
|
|
1,200
|
926
|
1.00x
|
|
|
|
1,800
|
|
|
|
|
|
2,200
|
1,690
|
1.00x
|
|
|
|
6,000
|
|
|
|
|
|
10,000
|
4,629
|
2.00x
|
|
|
|
9,999,999
|
1,322,500
|
1.30x
|
|
|
|
9,999,999
|
132,250
|
1.00x
|
|
Keywords:
- N = No effect
- E = Effect
- C= Chariot
- CH = Horse
- CR = Chariot Rider
- T = Tank
- TR = Tank Rider
*Hitpoints is modified by the unit’s size. For the unit’s base hitpoints, please refer to their page.
Unit
|
Name
|
Cost
|
Hitpoints
|
Speed
|
Weapons
|
|
|
200
|
146
|
1.40x
|
|
|
|
300
|
50
|
1.20x
|
|
|
|
500
|
180
|
1.00x
|
|
|
|
800
|
792
|
1.00x
|
|
|
|
1,000
|
50
|
1.00x
|
|
|
|
2,000
|
|
|
|
Sacred Elephant Spear Throw
|
|
Sacred Elephant Spear Throw
|
|
|
|
3,000
|
|
|
|
Keywords:
- E = Elephant
- ER = Elephant Rider
- F = First Form
- S = Second Form
*Hitpoints is modified by the unit’s size. For the unit’s base hitpoints, please refer to their page.*Speed is relative to a plain Wobbler of average size. For the unit’s base speed, please refer their page.
Unit
|
Name
|
Cost
|
Hitpoints
|
Speed
|
Weapons
|
|
|
200
|
54
|
1.00x
|
|
|
|
300
|
424
|
0.80x
|
|
Sentinel Right Shield Axe
|
|
|
|
500
|
242
|
1.00x
|
|
|
|
800
|
727
|
1.00x
|
|
|
|
1,000
|
80
|
1.00x
|
|
|
|
2,000
|
1,152
|
2.50x
|
|
|
|
3,000
|
|
|
|
Keywords:
- F = First Form
- S = Second Form
*Hitpoints is modified by the unit’s size. For the unit’s base hitpoints, please refer to their page.*Speed is relative to a plain Wobbler of average size. For the unit’s base speed, please refer their page.
Unit
|
Name
|
Location
|
Cost
|
Hitpoints
|
Weapons
|
|
|
|
120
|
120
|
|
|
|
|
150
|
140
|
|
|
|
|
200
|
40
|
|
|
|
|
200
|
150
|
N/A
|
|
|
|
200
|
130
|
|
|
|
|
300
|
25
|
|
|
|
|
350
|
397
|
|
|
|
|
350
|
80
|
|
|
|
|
350
|
360
|
|
|
|
|
400
|
221
|
|
|
|
|
400
|
150
|
|
|
|
|
450
|
|
|
|
|
|
500
|
5
|
|
|
|
|
500
|
84
|
|
|
|
|
500
|
726
|
|
|
|
|
500
|
72
|
|
|
|
|
500
|
50
|
|
|
|
|
650
|
120
|
|
|
|
|
800
|
432
|
|
|
|
|
850
|
|
|
|
|
|
1,000
|
|
|
|
|
|
1,100
|
300
|
|
|
|
|
1,200
|
463
|
|
|
|
|
1,200
|
576
|
|
|
|
|
1,400
|
|
|
|
|
|
1,500
|
|
|
|
|
|
1,700
|
2,700
|
|
|
|
|
1,800
|
|
|
|
|
|
1,800
|
1,080
|
|
|
|
|
2,000
|
|
|
|
|
|
2,600
|
3,000
|
|
|
|
|
3,000
|
4,230
|
|
|
|
|
3,000
|
761
|
|
|
|
|
3,500
|
1,268
|
|
|
|
|
3,500
|
100
|
|
|
|
|
3,500
|
720
|
|
|
|
|
4,000
|
6,125
|
|
|
|
|
5,500
|
661
|
|
|
|
|
6,000
|
12,960
|
|
Keywords:
- R = Raptor
- RR = Raptor Rider
- FB = Front Robber
- BB = Back Robber
- B = Broom
- W = Witch
- WD = Wheelbarrow Dragon
- T = Traveller
- BC = Bomb Cannon
- BFR = Bomb Front Rider
- BR = Bomb Cannon Rider
- H = Horse
- CR = Cavalry Rider
- GG = Gatling Gun
- GR = Gatling Gun Rider
*Hitpoints is modified by the unit’s size. For the unit’s base hitpoints, please refer to their page.
TABS выдает ошибку об отсутствии DLL-файла. Решение
Как правило, проблемы, связанные с отсутствием DLL-библиотек, возникают при запуске Totally Accurate Battle Simulator, однако иногда игра может обращаться к определенным DLL в процессе и, не найдя их, вылетать самым наглым образом.
Чтобы исправить эту ошибку, нужно найти необходимую библиотеку DLL и установить ее в систему. Проще всего сделать это с помощью программы DLL-fixer, которая сканирует систему и помогает быстро найти недостающие библиотеки.
Если ваша проблема оказалась более специфической или же способ, изложенный в данной статье, не помог, то вы можете спросить у других пользователей в нашей рубрике «Вопросы и ответы». Они оперативно помогут вам!
Благодарим за внимание!
Closed Alpha Map
NeonThe Neon Faction has its own map which appears as a semi-flat map with five large pillars, one in the center, one in the back, and three on the bottom right part of the map. The map is mainly colored as purple. It also has small pillars on the edges of the map. In the left part of the map, there appears to be four large tubes near the edge and on the right side, there’s only one tube. Sometimes, the large pillar in the back shoots some kind of Neon Cube which passes through the hole of the pillar in the center. The cubes can do multiple things like explode, and change gravity which affects the outcome of the battle. The map also has three layers to which units can be placed in, but the 3rd layer is somewhat difficult. Unlike most of the other maps, it has a grey background/sky.
Геймплей
Игрок размещает юнитов на поле планировки боя, показывающего юнитов игрока, карту и вражеские войска. После того, как игрок создал свою армию на определённый бюджет, он может начать битву против вражеской армии. В начале боя каждый юнит начнёт свои собственные атаки. В этих битвах каждый юнит запрограммирован со своим собственным уникальным оружием, поведением и механикой.
На данный момент в игре 2 режима: песочница и кампания.
Песочница
В песочнице у игрока есть возможность создавать собственные бои из неограниченных войск друг против друга исходя из бесконечного бюджета.
Кампания
Кампания предоставляет игроку различные уровни с подготовленными вражескими войсками. Игроку нужно на ограниченный бюджет выставить свою армию против вражеской.
Список уровней в кампании в разных версиях:
-
Pre-Alpha 0.1.06 — 10 уровней;
-
Pre-Alpha 0.1.13 — 10 уровней;
-
Pre-Alpha 0.2.0 — 20 уровней;
-
Open Alpha — 20 уровней (изменённых;
-
Closed Alpha — 25 уровней;
-
Ранний доступ — 225 уровней.
Сюжетная линия
TABS расшифровывается как Totally Accurate Battle Simulator. И в названии зашифрован основной игровой жанр, который вам предстоит вскоре увидеть и примерить на себя. Испытайте тактические сражения, которые являются, к тому же, пошаговыми. Попробуйте уничтожить сотни разнообразных армий войск и вражеских юнитов, мешающих вам достичь своей цели. Причем игра не является реалистичной, но здесь используются все законы физики. Поэтому этот факт необходимо будет учитывать, ведь без него игрок попросту не справится. Уверены, подобной игры у вас еще не было никогда в жизни. Величайшие битвы в истории ждут вас. Начинайте сражаться прямо сейчас и завоевывайте ценные награды для дальнейшего существования в этом интересном, но очень странном мире. Игровой мир здесь волшебный и непредсказуемый. Игра насчитывает достаточно много юморных вставок, кат-сцен и видеороликов, в которых придется поучаствовать. Вы будете управлять протагонистом, которому придется дойти к своей цели несмотря ни на что. Причем TABS рассчитана на то, что игрок отключит мозг и просто будет наблюдать за игровым процессом и наслаждаться жизнедеятельностью в игре. Именно для этого разработчики добавили в аркаду достаточно много хлесткого юмора и сатиры, сарказма и прочих дурацких шуток, которые действительно очень глупые, но смешные. Сражаться будут не только обыкновенные люди, но и мамонты, динозавры и прочие животные, которые канули в лету на сегодняшний день. Отведайте невиданных прежде боев и сражений. Они настолько масштабные, что вы даже себе не представляете. Скачайте торрент TABS и станьте настоящим полководцем, предводителем своего войска, которому необходима только победа.
Totally Accurate Battle Simulator, скачанная с торрента не работает. Решение
Такие версии игр использовать не просто неудобно, а даже опасно, ведь очень часто в них изменены многие файлы. Например, для обхода защиты пираты модифицируют EXE-файл. При этом никто не знает, что они еще с ним делают. Быть может, они встраивают само-исполняющееся программное обеспечение. Например, майнер, который при первом запуске игры встроится в систему и будет использовать ее ресурсы для обеспечения благосостояния хакеров. Или вирус, дающий доступ к компьютеру третьим лицам. Тут никаких гарантий нет и быть не может.
К тому же использование пиратских версий — это, по мнению нашего издания, воровство. Разработчики потратили много времени на создание игры, вкладывали свои собственные средства в надежде на то, что их детище окупится. А каждый труд должен быть оплачен.
Поэтому при возникновении каких-либо проблем с играми, скачанными с торрентов или же взломанных с помощью тех или иных средств, следует сразу же удалить «пиратку», почистить компьютер при помощи антивируса и приобрести лицензионную копию игры. Это не только убережет от сомнительного ПО, но и позволит скачивать обновления для игры и получать официальную поддержку от ее создателей.
Gallery
-
Large unit.
-
Multi-eyed.
-
Cyclops unit
-
Small limbs.
-
One big eye.
-
Small Unit.
-
Small eye.
-
Fat unit.
-
Multi-eyed
-
Giant Unit
-
Multi-eyed
-
Cyclops
-
Cyclops
-
Cyclops
-
Cyclops
-
Giant Unit
-
Multi-eyed
-
Multi-eyed
-
Cyclops
-
Mammoth with no eyes
-
Cyclops
-
Smaller Limb
-
Fat Unit
-
Cyclops
-
Multi-eyed
-
Cyclops
-
Multi-eyed
-
Multi-eyed
-
Tiny Unit
-
Bigger Limb
-
Giant Unit on the menu screen
-
Tiny Unit
-
Giant Unit
-
Tiny Unit
-
Giant Unit
-
Cyclops
-
Multi-eyed
-
Giant Unit
-
Tiny Unit
-
Tiny Unit
-
Smaller Limb
-
Smaller Limb
-
Smaller Limb
-
Smaller Limb
-
Fat Unit
-
Fat Unit
-
Giant Unit
-
Multi-eyed
-
Cyclops
-
Cyclops
-
Tiny Unit
-
Giant Unit
-
Smaller Limb
-
Bigger Limb
-
Cyclops
-
Bigger Limb
-
Smaller Limb
-
Tiny Unit
-
Smaller Limb
-
Smaller Limb
-
Cyclops
-
Cyclops
-
Smaller Limb
-
Fat Unit
-
Fat Unit
-
Smaller Limb
-
Smaller Limb
-
Bigger Limb
-
Bigger Limb
-
Smaller Limb
-
Smaller Limb
-
Fat Unit
-
Big unit
-
Bigger Limb
-
Big unit
-
Thin Unit
-
Buff Unit
-
Cyclops
-
Multi-eyed
-
Cyclops
-
Cyclops
-
Cyclops
-
Cyclops
-
Cyclops
-
Multi-eyed
-
Multi-eyed
-
Cyclops
-
Bigger Limb
-
Smaller Limb
-
Bigger Limb
-
Cyclops
-
Bigger Limb
-
Smaller Limb
-
Multi-eyed
-
Fat Unit
-
Giant Unit
-
Cyclops
-
Tiny Unit
-
Smaller Limb
-
Bigger Limb
-
Smaller Limb
-
Fat Unit
-
Cyclops
-
Giant Unit
-
Multi-eyed
-
Smaller Limb
-
Fat Unit
-
Fat Unit
-
Giant Unit
-
Thin Unit
-
Smaller Limb
-
Fat Unit
-
Smaller Limb
-
Smaller Limb
-
Giant Unit
-
Buff Unit
-
Cyclops
-
Cyclops
-
Buff Unit
-
Bigger Limb
-
Cyclops
-
Cyclops
-
Smaller Limb
-
Big Head
-
An example of a cyclops ice giant
-
An example of a multi-eyed unit
-
tiny head
1/127
Legacy Unit Locations
The banner, found in the red-side camp.
The barrel, found in the blue-side camp.
The blowgun, found inside the open grave at the front of the church.
The boxing gloves, found adjacent to the red-side camp, in the middle of a square clearing.
The chariot, found in the red-side camp.
The flag, found in the blue-side camp.
The pharaoh’s mummy, found inside the church by entering through the cracked roof.
The pike, found behind the church.
The poacher’s epitaph, found under the large poacher statue next to the church.
The super boxing gloves, found next to a large tombstone encircled by hedge. Near the church.
The wristbands, found inside the church’s bell tower. One of the windows is cracked open for the player’s camera to enter.
The tank, found underground. A hole can be found under four trees that lay directly northwards of the church.
Thor’s hammer Mjölnir, found near a crash site surrounded by a destroyed building and several scorched trees. Has crackling lightning around it, making it audible around the map.
A wizard’s hat and pipe , found along the path from the church, on top of a large stump.
The dark peasant glove found behind the church on a grave.
The player unlocking the Legacy Campaign after finding all the Legacy units. Note: that you don’t need to unlock the peasant.
|
Файлы, драйверы и библиотеки
Практически каждое устройство в компьютере требует набор специального программного обеспечения. Это драйверы, библиотеки и прочие файлы, которые обеспечивают правильную работу компьютера.
-
Скачать драйвер для видеокарты Nvidia GeForce
-
Скачать драйвер для видеокарты AMD Radeon
Driver Updater
- загрузите Driver Updater и запустите программу;
- произведите сканирование системы (обычно оно занимает не более пяти минут);
- обновите устаревшие драйверы одним щелчком мыши.
существенно увеличить FPSAdvanced System Optimizer
- загрузите Advanced System Optimizer и запустите программу;
- произведите сканирование системы (обычно оно занимает не более пяти минут);
- выполните все требуемые действия. Ваша система работает как новая!
Когда с драйверами закончено, можно заняться установкой актуальных библиотек — DirectX и .NET Framework. Они так или иначе используются практически во всех современных играх:
-
Скачать DirectX
-
Скачать Microsoft .NET Framework 3.5
-
Скачать Microsoft .NET Framework 4
-
Скачать Microsoft Visual C++ 2005 Service Pack 1
-
Скачать Microsoft Visual C++ 2008 (32-бит) (Скачать Service Pack 1)
-
Скачать Microsoft Visual C++ 2008 (64-бит) (Скачать Service Pack 1)
-
Скачать Microsoft Visual C++ 2010 (32-бит) (Скачать Service Pack 1)
-
Скачать Microsoft Visual C++ 2010 (64-бит) (Скачать Service Pack 1)
-
Скачать Microsoft Visual C++ 2012 Update 4
-
Скачать Microsoft Visual C++ 2013