Age of mythology the titans скачать торрент

2020[edit]

 Tier G & S   Tournament
Date
Prize
P#
Location
Winner
Runner-up

  A-Tier    RTSL Season 31

Jun 16 — Dec 31, 2020
 
2 participants

 World

  DoD

  F2

 Showm.  IamMagic vs Squash

Dec 20, 2020
$500
2 participants

  IamMagic

  Squash

  S-Tier    Voobly League: Season 1 — Champions League

Sep 13 — Nov 28, 2020
$700
16 participants

 World

  __Kimo

  _reDo

 Showm.  _reDo vs Squash

Nov 21, 2020
$300
2 participants

  Squash

  _reDo

  C-Tier    Naka’s Monthly DM Cup: October 2020

Oct 10 — Nov 15, 2020
$70
20 participants

 World

  LightningVolt

  Yoshii

  C-Tier    Voobly Champions League: Season 1 — Challengers League

Sep 13 — Oct 25, 2020
$40
16 participants

 World

  _Mariano_

  Mage_

  C-Tier    Naka’s Monthly DM Cup: August 2020

Aug 16 — Oct 14, 2020
$20
16 participants

 World

 FengChu

  Chessophilus

 Showm.  Mor_Titan vs _reDo

Aug 29, 2020
$20
2 participants

  Mor_Titan

  _reDo

 Showm.  ChronoJJ vs Iron_maiden

Aug 16, 2020
$75
2 participants

  ChronoJJ

  Iron_maiden

  A-Tier    AoM:EE League: Season 8

May 18 — Jul 02, 2020
$219
32 participants

 World

  $ESH

  IamShelty

 Showm.  Ayah_ vs IamJoe__

Jun 07, 2020
$100
2 participants

  Ayah_

  IamJoe__

  B-Tier    Naka’s Monthly DM Cup: May 2020

May 16 — 31, 2020
$150
16 participants

 World

 TBD

 TBD

 Showm.  Ayah__ vs IamMagic

May 30, 2020
$100
2 participants

  Ayah__

  IamMagic

  C-Tier    Shelty’s 1-Day No-Patch Smurf Tournament

May 23, 2020
$74
31 participants

 World

  IamJoe

  Matreiuss

  C-Tier    2vs2 Random Civ Tournament

May 17, 2020
 
14 participants

 World

 TBD

 TBD

  C-Tier    2vs2 Smurf Tournament

May 10, 2020
$48
 

 World

 TBD

 TBD

  C-Tier    Naka’s Monthly DM Cup: April 2020

Apr 25, 2020
$50
16 participants

 World

  FengChu

  Nakamura RTS

 Showm.  GrandMonster vs Iron_maiden

Apr 19, 2020
$21
2 participants

  GrandMonster

  Iron_maiden

  B-Tier    1v1 Spring Smurf Tournament

Apr 18, 2020
$123
32 participants

 World

 TBD

 TBD

 Showm.  HellsRavage vs Shadowfaxx

Apr 05, 2020
$27
2 participants

  Shadowfaxx

  HellsRavage

  B-Tier    AoM 1v1 Winter 2020 Tournament

Feb 24 — Mar 30, 2020
$220
19 participants

 World

  Shadowfaxx

  GrandMonster

  B-Tier    Naka’s Monthly DM Cup: March 2020

Mar 06 — 29, 2020
$200
25 participants

 World

 TBD

 TBD

  S-Tier    The Bill Gregg Open 1×1 Tournament

Jan 05 — Mar 15, 2020
$1,000
60 participants

 World

  __Kimo

  IamJoe__

 Showm.  ChronoJJ vs Boit

Mar 14, 2020
$60
2 participants

  Boit

  ChronoJJ

  B-Tier    Naka’s Monthly DM Cup: February 2020

Feb 15, 2020
$200
22 participants

 World

 TBD

 TBD

  B-Tier    Naka’s Monthly DM Cup: January 2020

Jan 11 — 12, 2020
$200
29 participants

 World

  Fox

  Chessophilus

8 шагов, чтобы исправить проблемы запуска Age of Mythology

  1. Запустите игру в режиме совместимости
  2. Проверьте драйверы графического процессора
  3. Включить DirectPlay
  4. Обеспечить низкое разрешение
  5. Запустите систему без фоновых программ
  6. Запустите игру в оконном режиме
  7. Переустановите игру и используйте версию без CD
  8. Попробуйте расширенную версию

Age of Mythology — это зал славы классики RTS, до сих пор очень популярный. Единственная проблема этой игры — ее устаревший движок и отсутствие прекращенной поддержки программного обеспечения в Windows 10.

Многим поклонникам AoM было трудно запустить игру на последней платформе Windows, и для этого есть разные причины.

Если вы застряли с этой ошибкой в ​​течение некоторого времени, обязательно проверьте наши шаги ниже.

Ошибка 0xc0000142 / 0xe06d7363 / 0xc0000906

Отключите антивирусную программу

лучше программу не просто отключить, а временно удалить

  • Полностью удаляете приложение, чтобы не осталось никаких папок и остаточных файлов.
  • Отключаете или лучше удаляете в системе антивирусную программу.
  • Теперь снова приступаете к установке приложения.

Отключите «Защитник Windows»

он тоже запросто может быть причиной появления этих ошибок

  • Открыть «Центр безопасности Защитника Windows» выбрать настройки
    нажать на раздел «Защита от вирусов и угроз».
  • После нужно нажать на «Управление настройки» в открывшемся разделе
    спуститься до пункта «Параметры защиты от вирусов и других угроз».
  • В новом окне отключаете «Защиту в режиме реального времени» и следом «Облачную защиту» чуть позже система вновь включить защитник, но у вас будет время
    проверить игру на наличие ошибки.
  • И если окажется, что проблема действительно заключается в «Защитнике Windows», тогда необходимо добавить
    exe-файл игры в список исключений этой программы.

Воспользуйтесь чистой загрузкой

  • Открываете в Windows 10 окно «Параметры», используя меню

    Пуск

    или
    сочетание клавиш

    Win

    +

    I

    .

  • Далее открываете раздел под названием «Приложения» переключаетесь
    на вкладку «Автозагрузка», где необходимо проблемный exe-файл и отключить его.

Проверьте целостность файлов

возможно, ошибка возникает из-за того что была повреждена целостность
системных файлов

  • Откройте «Командную строку» от имени администратора (для этого в поиске просто введите «Командная
    строка).
  • И как только откроется соответствующее, окно введите команду sfc /scannow после чего нажмите

    Enter

    все найденные ошибки будут автоматически исправлены.

Измените значение в реестре

редактирование в нём иногда помогает избавиться от
ошибок

  • Используя сочетание клавиш

    Win

    +

    R

    в окне «Выполнить» введите команду regedit нажмите

    OK

    после чего в окне «Редактор
    реестра» отыщите раздел, представленный ниже.

  • И если он присутствует, тогда необходимо следом отыскать параметр LoadAppinit_DLLs – далее в нём нужно
    изменить значение опции с 1 на 0 после необходимо применить
    настройки и перезагрузить систему.

Другие способы

  • В обязательном порядке попробуйте вручную установить драйверы для графического процессора. Причём это
    касается не только интегрированной видеокарты, но и дискретной.
  • Проверьте наличие всех актуальных распространяемых пакетов «Visual C++», поскольку это программное
    обеспечение влияет на многие процессы.
  • И, наконец, иногда причина этих ошибок заключается в службе «Microsoft Office Click-to-Run» – специальная
    технология Microsoft, которая сокращает время, необходимое для установки Office. Поэтому рекомендуем удалить эту
    программу и проверить игру на наличие ошибок.

Расширения и другие версии

Титаны

Age of Mythology: The Titans — это расширение к Age of Mythology , выпущенное 30 сентября 2003 года. Расширение добавило новую культуру, атлантов , а также несколько новых юнитов, включая титанов . Критики и поклонники восприняли расширение с энтузиазмом, хотя его рейтинги в среднем были немного ниже, чем у оригинальной версии.

Мифологии

Age of Empires: Mythologies является побочным продуктом Age of Empires: The Age of Kings , но с уникальными элементами геймплея Age of Mythology, основанными на мифологии . Он был разработан Griptonite Games для Nintendo DS .

Расширенная версия

Age of Mythology: Extended Edition — это сборник, включающий основную игру и расширение The Titans . Он добавляет интеграцию со Steamworks , поддержку Twitch , улучшенный режим наблюдателя, собственный широкоформатный HD- экран, а также улучшенную воду и освещение . Он был выпущен 8 мая 2014 года. Расширенное издание было разработано SkyBox Labs .

Сказка о драконе

18 сентября 2015 года было объявлено о выходе нового дополнения — « Сказка о драконе» . Он был разработан совместно SkyBox Labs и Forgotten Empires, последняя работала над новыми дополнениями для Age of Empires II . Расширение добавило новую культуру, китайскую, с главными богами Фуси , Нюва и Шеннонг . Расширение также включает новую кампанию и многопользовательские карты, а также другие функции. Он был выпущен 28 января 2016 года.

Language (ancient Egyptian)[]

  • Antio/intoyou
  • You-a-ear
  • Hayoh/ taiyoh/ taeyu — Good / Well
  • Ark
  • Aerifear
  • Eel-you-refer
  • Hroengyawet (M) Hroeyatawit (f) — wood
  • Endwege/inwedge
  • Gerrick/geregg/grikk
  • Baya (f) Beiya (m) — mine
  • Nitu
  • Eya ackjiu — attack
  • Ackjiu — attack
  • Eya air erracter — attack
  • Enejereek — I am king
  • Heisora — animal of Set
  • Edowa — animal of Set
  • Hahiru — animal of Set
  • Nu — hunter
  • Naya insurhret (f) nayendesshret (m) — forage

Trivia

Greg «DeathShrimp» Street, one of the designers of Age of Mythology, came up with most of the lines based on what he could «scrape together off the early 2000s internet». If one of the lines sounded «too goofy», they would change it during recording, as they considered entertainment value more important than historical accuracy.

Coding style

We are using the Google C Coding Style defined by the Google C++ Style Guide.

The coding style used by this project is enforced with clang-format using the configuration contained in the .clang-format file in the root of the repository.

You can download clang-format using your system’s package manager, or directly from llvm.org. You can also view the documentation on llvm.org. Output from clang-format varies by clang-format version, for best results your version should match the one used on Jenkins. You can find the clang-format version by reading the comment in the file linked above.

Before pushing changes for review you can format your code with:

    # Apply clang-format to modified .c, .h and .cc files
    $ clang-format -i --style=file \
      $(git diff --name-only --diff-filter=ACMR '*.' '*.cc')

Check the .clang-format file for the version used to generate it if there is any difference between your local formatting and the review system.

Some Git installations have clang-format integration. Here are some examples:

    # Apply clang-format to all staged changes:
    $ git clang-format

    # Clang format all staged and unstaged changes:
    $ git clang-format -f

    # Clang format all staged and unstaged changes interactively:
    $ git clang-format -f -p

Age of Mythology — Extended Edition

Когда-то давно, когда компьютерное железо с трудом обрабатывало квадратные просторы первых стратегий, «майкрософт студиос» выпустила простенькую но очень интересную RTS — Age of empire. Популярность игры заставила разработчиков продолжить развивать идею. Так и появилась Age of Mythology в 2002 году, если не ошибаюсь. Спустя много лет, «майки» снова подготовили для фанатов подарочек. Подарочек в виде Age of Mythology — Extended Edition.

Что включат в себя переиздание? Ну, как бы, это всего лишь переиздание и основные изменения в игре коснулись только графической части. В игру добавлены неплохие динамические тени, красивые отражения на воде, а также динамическая смена дня и ночи. Надеяться на современную графику не стоит, улучшения хорошие, но не настолько. В самом паке также есть дополнение про титанов, что вышло тогда годом позже.

Быстрый обзор Age of Mythology — Extended Edition

Для тех, кто не знаком с игрой я накидаю пару абзацев по самой сути. Во-первых, это стратегия в реальном времени, в которой игроки совмещают экономику и войну для победы. Во-вторых, игра почти полностью копирует геймплей Age of empire. Вы строите города, добываете ресурсы, нанимаете армии и конечно же поклоняетесь богам.

Геймплей целиком построен на этом. Боги, коих имеется немало, полностью определяют направление развития, военную тактику и многое другое. Каждый бог имеет собственные уникальные бонусы, а также боевых мифических существ и магию. Кто-то может одарить его поклонников боевыми циклопами, кто-то может даровать военные или экономические бонусы.

При этом, как и в оригинальной Age of empire, вы можете переходить в новые эпохи, попутно выбирая бога для поклонения. Тем самым собирая определённую армию, со своими плюсами и минусами. В принципе, это и есть главная развлекуха в игре. Наштамповав всевозможных тварей, игроки сходится в ожесточенных сражениях, где все эти создания устраивают очень зрелищную войну.

Помимо этого, каждый народ, может призывать в бой определённых героев, способных бороться против всяких мифических тварей. Чуть не забыл упомянуть, ещё можно построить портал в мир титанов и призвать одного из них к себе на помощь. Обычно, кто первый выпускает его, то и выигрывает, так как убить эту тварюгу почти не реально. Но для этого ещё нужно и четко заниматься экономикой, а не только войной.

В наличии отличный мультиплеер на 12 игроков, а также несколько сюжетных компаний на прохождение. Есть и классический скирмиш, где можно развлечься в бою с компьютерными оппонентами. Гибкие настройки позволяют создавать свои правила боя, в общем, всё как всегда.

В заключении скажу, что игра действительно интересная и переиздание достаточно вовремя вышло, когда все уже успели соскучиться по таким стратегиям. Сейчас такой красоты не делают… голодные годы тык сказать. Просто представьте себе — гидры, мантикоры, циклопы, кракен и прочие мифические твари, яростно раскидывающие простую пехоту, крушащих стены и топящих корабли… Советую попробовать.

Трейлер:

Решение 3 — Включить DirectPlay

Устаревшие игры требуют определенных функций Windows, которые не нужны новой игре. Вот почему такая функция, как DirectPlay, по умолчанию отключена, так как Microsoft перешла на Games for Windows Live. Эта функция была частью DirectX API и использовалась для обновления игр. Тем не менее, на протяжении более десяти лет это выходит за рамки.

Age of Mythology требует, чтобы эта функция была включена, поэтому обязательно включите ее. Если вы не уверены, как это сделать, следуйте инструкциям, приведенным ниже:

  1. На панели поиска Windows введите « Включить Windows » и откройте « Включить или отключить функции Windows » из списка результатов.

  2. Перейдите вниз и разверните Унаследованные компоненты .
  3. Установите флажок « DirectPlay » и подтвердите изменения.

2013[edit]

 Tier G & S   Tournament
Date
Prize
P#
Location
Winner
Runner-up

  A-Tier    RTSL Season 20

Jul 01 — Oct 17, 2013
 
14 participants

 World

  LNC

  MpT

  B-Tier    RTS-S AoT Expert Staff Invitational

Sep 14, 2013
$200
8 participants

 World

  TheMistaGreco

  Ghostlake

  C-Tier    Shelty Tournament I

Aug 30 — Sep 05, 2013
 
16 participants

 World
Cancelled

  C-Tier    The Top 16 Tournament

Jul 21 — Aug 31, 2013
 
16 participants

 World

 TBD

 TBD

  B-Tier    2013 Summer Expert Tournament

Jul 07 — Aug 05, 2013
$420
28 participants

 World

  TheMistaGreco

  IamMagicc

  B-Tier    AoT Tournament III

Jun 20 — Jul 28, 2013
$100
40 participants

 World

  Armycore

  Spoeft

  C-Tier    Random God DM Tourney

Jul 14, 2013
 
16 participants

 World

  GanG

  Fox

  A-Tier    RTSL Season 19

Jan 14 — Apr 30, 2013
 
13 participants

 World

  LNC

  DoD A

  C-Tier    AoT Tournament II

Nov 03, 2012 — Jan 31, 2013
 
32 participants

 World

  Player

  Armycore

  C-Tier    Holiday Turbo Tournament

Dec 18, 2012 — Jan 22, 2013
$40
16 participants

 World

  _Magyar_

  TheMistaGr

Development[]

Ensemble Studios began work on their first fully 3D engine in parallel to their development of the first Age of Empires. Christened the BANG! Engine, this was announced in January 2001 (And hinted at in 2000) for use in a new game, codenamed RTSIII. RTSIII would eventually become Age of Mythology.

In developing Age of Mythology, Ensemble Studios decided to move away from the heart of the Age of Empires Series; history, to avoid becoming stale and repetitive. This allowed them to work with new ideas.

For the June 2001 Issue, in preparing for E3 2001, Computer Gaming World released Magazine #203 featuring Thor on the front cover, the Age of Mythology Article had a whole 4-5 pages worth of information that can be read here. This article is the first piece of publically revealed Age of Mythology Information. However if one was lucky enough to gain the «Making of Age of Empires II» video, once can see the modelling of a now cut Norse Heavy Cavalry, called simply enough the Heavy Cavalry, making it the first true piece of revealed AoM content, back from sometime in 2000.

Age of Mythology has the most amount of beta/alpha content in the series (Despite a majority of it being inaccessible), hundreds of pre-release screenshots, and several videos exist showing some units such as the Apep, Griffon and the Norse Hirdman. According to Bruce Shelley they released numerous pictures (every week) videos, and other pre-release material because they saw it as «nurturing the community» and to develop hype.

The Story was at least changed several times, the most notable massive change being the switch of main characters, such as Misenus being replaced with Arkantos, other characters such as Mnevis, Achilles, and another unknown Cyclops Antagonist, Siegfried and another bandit called Shaba Ka (being merged with Kemsyt) The campaign structure changed at least 3 times, originally having some 40 scenarios, not including the cut Arena sub-campaign and the tutorials before being changed to 36 and finally 32. It is possible that the campaign was originally intended as an Anthology-based campaign much like The Age of Kings, or the later DS Age of Empires: Mythologies.

Following the announcement of the game for September 2002, a trial version was released to the public. This contained a shortened version of the game’s campaign (5 scenarios) and two random maps. In the trial version, the player could select any of the nine Gods available in the full version of the game.

Age of Mythology underwent a large amount of play-testing during its developmental phase, as Ensemble Studios attempted to create a more balanced and competitive game than its predecessors. Greg T. Street commented that one of the reasons Age of Mythology is so popular is because the development team spent many hours working on the game through active testing, rather than just taking advice from a «faceless drone in another building.»

In July 2002 it was announced that a Multiplayer Alpha would be released, this was given to a random, and chosen 10,000 players, and lasted for a month before closure.

The sounds of Age of Mytholgy were designed in the way of using custom, recorded sounds (instead of pre-recorded archive sounds or the use of synths), such as beating meat with real weapons and sledgehammers to be used as hack sounds, or recording penguins in SeaWorld Texas that was slowed down with other sound effects added to be used as the well known eerie souls in Erebus.

There was much debate during Age of Mythology’s development concerning the unbalanced nature of God powers, and how to make them “fair”, while still maintaining their element of fun. It was concluded that the best way to make it fair for everyone was to limit the use of god powers to one a game, compared to the original Hero that casted Godpowers system.

On September 30, 2003, Ensemble Studios released an expansion to Age of Mythology, entitled Age of Mythology: The Titans. It contained a new culture, the Atlanteans, as well as new units and a new mythological race, the titans. The expansion was received well by critics and fans alike, though its rating was not as high as that of the original.

2016[edit]

 Tier G & S   Tournament
Date
Prize
P#
Location
Winner
Runner-up

  A-Tier    RTSL Season 27

Nov 01 — Dec 31, 2016
 
2 participants

 World

  JSS

  KeeN

 Showm.  mustangonplain vs __Kimo

Dec 16, 2016
$15
2 participants

  mustangonplain

  __Kimo

  A-Tier    No Patch Tournament

Sep 18 — Oct 26, 2016
$550
32 participants

 World

  Titou

  Rekresreb

  S-Tier    MiracleHappens (1v1)

Aug 04 — Oct 10, 2016
$1,024
19 participants

 World

  IamMagic

  Themis_

  A-Tier    AoM:EE League: Season 1

Sep 23 — Oct 09, 2016
 
16 participants

 World

  IKARO

  TrutH_

 Showm.  IamMagic vs Themis_

Sep 06, 2016
$10
2 participants

  Themis_

  IamMagic

  S-Tier    AoT Spring Tournament

Mar 23 — Jul 10, 2016
$1,040
32 participants

 World

  IamMagic

  _Rayzen

  A-Tier    RTSL Season 26

Apr 12 — Jul 05, 2016
 
18 participants

 World

  TSM

  JSS

  B-Tier    ChanceForRescue

May 09 — Jun 28, 2016
$298
24 participants

 World

  GrandMonster

  torgale

 Showm.  Ayah_ vs Sensuy_

Apr 12, 2016
$1
2 participants

  Ayah_

  Sensuy_

  S-Tier    Zeus2016 Tournament

Mar 05 — 21, 2016
$1,116
14 participants

 World

  Themis_

  IamMagic

  B-Tier    Cryplex Memorial Tournament

Feb 27 — 28, 2016
$218
16 participants

 World

  TheMista

  simtom

Testing the AV1 codec

Testing basics

Currently there are two types of tests in the AV1 codec repository:

  1. Unit tests.
  2. Example tests.

The unit tests can be run at build time:

The example tests require a bash shell and can be run in the following manner:

IDE hosted tests

By default the generated projects files created by CMake will not include the
runtests and testdata rules when generating for IDEs like Microsoft Visual
Studio and Xcode. This is done to avoid intolerably long build cycles in the
IDEs— IDE behavior is to build all targets when selecting the build project
options in MSVS and Xcode. To enable the test rules in IDEs the
variable must be enabled at CMake generation time:

Downloading the test data

The fastest and easiest way to obtain the test data is to use CMake to generate
a build using the Unix Makefiles generator, and then to build only the testdata
rule:

The above make command will only download and verify the test data.

Building the library and applications

Basic build

CMake replaces the configure step typical of many projects. Running CMake will
produce configuration and build files for the currently selected CMake
generator. For most systems the default generator is Unix Makefiles. The basic
form of a makefile build is the following:

The above will generate a makefile build that produces the AV1 library and
applications for the current host system after the make step completes
successfully. The compiler chosen varies by host platform, but a general rule
applies: On systems where cc and c++ are present in $PATH at the time CMake is
run the generated build will use cc and c++ by default.

Configuration options

The AV1 codec library has a great many configuration options. These come in two
varieties:

  1. Build system configuration options. These have the form .
  2. AV1 codec configuration options. These have the form .

Both types of options are set at the time CMake is run. The following example
enables ccache and disables high bit depth:

The available configuration options are too numerous to list here. Build system
configuration options can be found at the top of the CMakeLists.txt file found
in the root of the AV1 repository, and AV1 codec configuration options can
currently be found in the file .

Dylib builds

A dylib (shared object) build of the AV1 codec library can be enabled via the
CMake built in variable BUILD_SHARED_LIBS:

This is currently only supported on non-Windows targets.

Cross compiling

For the purposes of building the AV1 codec and applications and relative to the
scope of this guide, all builds for architectures differing from the native host
architecture will be considered cross compiles. The AV1 CMake build handles
cross compiling via the use of toolchain files included in the AV1 repository.
The toolchain files available at the time of this writing are:

  • arm64-ios.cmake
  • arm64-linux-gcc.cmake
  • armv7-ios.cmake
  • armv7-linux-gcc.cmake
  • armv7s-ios.cmake
  • mips32-linux-gcc.cmake
  • mips64-linux-gcc.cmake
  • x86-ios-simulator.cmake
  • x86-linux.cmake
  • x86-macos.cmake
  • x86_64-ios-simulator.cmake

The following example demonstrates use of the x86-macos.cmake toolchain file on
a x86_64 MacOS host:

To build for an unlisted target creation of a new toolchain file is the best
solution. The existing toolchain files can be used a starting point for a new
toolchain file since each one exposes the basic requirements for toolchain files
as used in the AV1 codec build.

As a temporary work around an unoptimized AV1 configuration that builds only C
and C++ sources can be produced using the following commands:

In addition to the above it’s important to note that the toolchain files
suffixed with gcc behave differently than the others. These toolchain files
attempt to obey the $CROSS environment variable.

Microsoft Visual Studio builds

Building the AV1 codec library in Microsoft Visual Studio is supported. The
following example demonstrates generating projects and a solution for the
Microsoft IDE:

Xcode builds

Building the AV1 codec library in Xcode is supported. The following example
demonstrates generating an Xcode project:

2018[edit]

 Tier G & S   Tournament
Date
Prize
P#
Location
Winner
Runner-up

  B-Tier    AoM:EE League Invitational

Oct 07 — Nov 18, 2018
 
8 participants

 World

  PegasusRush

  Hagrit

  B-Tier    AoM:EE Classic League 2v2 Tournament

Sep 24 — Nov 13, 2018
$190
20 participants

 World

 TBD

 TBD

  B-Tier    Balance Patch 2.0 Tournament

Sep 17 — Nov 03, 2018
$100
32 participants

 World

  IamMagic

  PLAYER

  B-Tier    AoM:EE Classic League

May 15 — Jul 04, 2018
$105
32 participants

 World

  Simtom

 bb

  C-Tier    Deathmatch 1 Day Tourney (by Shelty)

Jun 17, 2018
$75
9 participants

 World

  IamMagic

  Nakamura RTS

  C-Tier    Random Smurf Wars

Jun 03, 2018
$75
2 participants

 World

 TBD

 TBD

  A-Tier    AoM:EE League: Season 5

Feb 27 — Apr 15, 2018
$167
32 participants

 World

  GMz.

  Sun-Tzu

  A-Tier    RTSL Season 29

Nov 17, 2017 — Mar 25, 2018
 
2 participants

 World

  KeeN

  DoD

  B-Tier    2017 Holiday Tournament

Dec 18, 2017 — Jan 14, 2018
$355
16 participants

 World

  IamMagic

  TheMistaGreco

Reception[]

Review scores
Publication Score Comments
IGN
9.3 out of 10
Outstanding
Gamespot
9.2 out of 10
Superb
Netjak
9.3 out of 10
Simply divine
Metacritic
89%
Based on 31 reviews
Game Rankings
89%
Based on 47 media outlets

Age of Mythology was well-received by the public, reaching an estimated 1 million units sold within five months of its release.

The game was nominated for the Academy of Interactive Arts & Sciences’ Interactive Achievement Awards for computer game of the year, and strategy computer game of the year.

Age of Mythology received a score of 9.3 points out of 10 on IGN. Reviewer Steve Butts stated that «Age of Mythology is much more polished and gripping than any of their previous efforts» (referring to the Age of Empires Series). He rated the game’s presentation as 9.5 points out of 10, commenting the campaign provided an almost perfect gaming experience, whilst the code was solid and stable. The game’s graphics scored 9 points out of 10, with Butts declaring that «Some fantastic effects and believable animations make this one a joy to watch.» Although he stated that the music was occasionally repetitive, the reviewer still rated it 9 points out of 10, mainly because of its «first rate voice-acting.» The gameplay was highly applauded (9.5 points out of 10), which Butts simply saying «I haven’t played an RTS this fun in a long, long time.»

Gamespot’s Greg Kasavin gave the game a 9.2 out of 10; gameplay was ranked 9 out of 10, with Kasavin stating that «you’ll get the impression from Age of Mythology that the designers spent their time further adjusting the gameplay conventions that they themselves have already helped pioneer.». The graphics also scored 9 points out of 10, with the comment that «Age of Mythology is a great-looking game, filled with bright colors and carefully detailed animations.» The reviewer was very fond of Age of Mythology‘s sound, stating that «it has a stirring musical score that’s distinctly different for each of the civilizations, and unit voices are done in the three cultures’ native languages,» and ranking it 9 points out of 10.Age of Mythology was rated 10 points out of 10 in the value criteria, with Kasavin stating that «Age of Mythology offers tremendous lasting value in either its single-player or multiplayer mode.» Finally, the game scored 9 points out of 10 in the tilt criteria, for an average of 9.2 points.

Review website Netjak gave Age of Mythology a score of 9.3 points out of 10, praising it as being «simply divine». The gameplay was ranked 10 points out of 10, with the reviewer appreciatively stating that «the single player campaign is the «meat» of the game.» The graphics were also rated highly; 9 points out of 10, and the game’s 3D animation (as opposed to the 2D animation in the Age of Empires series) was applauded highly. The review complimented the sound for not being overly interfering, but instead providing «a pleasant backdrop to the action, while managing to not overpower the ambiance.» The game received a replay value score of 9 points out of 10, for an average of 9.3 points.

Age of Mythology received a metascore of 89 points out of 100 on Metacritic, based on 31 reviews. This score included five reviews which gave the game a 100% ranking. 30 website users gave the game an average score of 8.2 points.Age of Mythology was ranked similarly highly on Game Rankings, with a score of 89% based on 47 media outlets. All of the reviews presented gave the game a score of at least 70%.

Геймплей

Age of Mythology The Titans скачать торрент бесплатно можно на нашем сайте, в отличие от других компьютерных игры в жанре, имеет прекрасную графику в формате HD. Большинство считают, что и без неё можно обойтись, в принципе, вы может быть правы. Но вы попробуйте сравнить пару игры с разной графикой, и сразу же заметите разницу и преимущества. Во время прохождения, вам будет казаться, что вы смотрите на реальных героев, которые находятся прямо возле вас, а не на мониторе.

Разработчики игровой процесс игры не стали кардинально менять, в принципе он остался прежним, сохранив верность традициям оригинальной игры. И это, конечно же, хорошо. Самым главным достоинством, безусловно, является упор на мифологию, взаимодействия различных и необычных свойств персонажей. Для того, чтобы выбрать существ в зависимости от нации, необходимо потрудиться и раздобыть специальное средство — благосклонность богов. Кроме богов и вышеупомянутых персонажей, в игре имеются вполне обычные люди самых разных классов, но, к сожалению, они очень слабы и не всегда справляются в противостоянии. Конечно же, все нации уникальны, и они отличаются не только визуально, но и традициями, способами развития, а также структурой боевых действий.

Все решения, которые вы принимаете, очень важны для дальнейших ваших возможностей. Ведь они могут стать решающей цепочкой, и, конечно же, определяют, каких из существ вам будет разрешено использовать.

Графика в игре значительно изменилась, и дополнилась разнообразными эффектами. Благодаря этому, Age of Mythology: Extended Edition как бы омолодилась и обрела совершенно новое лицо, а также стала намного лучше технически. В общем, получился вполне годный и добротный ремейк для поклонников классической игры.

Особенности Age of Mythology: Extended Edition

  • В игре добавлена смена дня и ночи.
  • Значительно улучшена графическая составляющая.
  • Есть возможность поддержки Workshop mod manager.
  • Интегрирование со Steam. Имеются достижения, карточки, мультиплеер, Cloud saves.
  • Интегрированная поддержка Twitch и Treaty Mode.

На этой странице по кнопке ниже вы можете скачать Age of Mythology: Extended Edition через торрент бесплатно.

Submitting patches

Testing your code

The testing basics are covered in the
above.

In addition to the local tests, many more (e.g. asan, tsan, valgrind) will run
through Jenkins instances upon upload to gerrit.

Commit message hook

Gerrit requires that each submission include a unique Change-Id. You can assign
one manually using git commit —amend, but it’s easier to automate it with the
commit-msg hook provided by Gerrit.

Copy commit-msg to the directory of your local repo. Here’s an
example:

Incorporating reviewer comments

If you previously uploaded a change to Gerrit and the Approver has asked for
changes, follow these steps:

  1. Edit the files to make the changes the reviewer has requested.
  2. Recommit your edits using the —amend flag, for example:
  1. Use the same git push command as above to upload to Gerrit again for another
    review cycle.

In general, you should not rebase your changes when doing updates in response to
review. Doing so can make it harder to follow the evolution of your change in
the diff view.

Submitting your change

Once your change has been Approved and Verified, you can “submit” it through the
Gerrit UI. This will usually automatically rebase your change onto the branch
specified.

Sometimes this can’t be done automatically. If you run into this problem, you
must rebase your changes manually:

If there are any conflicts, resolve them as you normally would with Git. When
you’re done, reupload your change.

Heroes[]

Unlike the Norse and Greeks, the Egyptian hero is not simply a regular unit with an attack bonus against myth units. Instead the Egyptians have the Pharaoh, a hero that heals and is devastating against myth units, and Priests, which are essentially lesser versions of the Pharaoh. The Egyptian player starts with a Pharaoh and a Priest. Priests are fairly expensive and rather weak against human soldiers.

Pharaoh

Main article: Pharaoh (Age of Mythology)

The Pharaoh is a fairly tough warrior, but is still no match for grouped human units. However, he is a powerful support unit due to his strong attacks against enemy Myth units and his ability to heal. Set’s Pharaoh can also summon animals.

If killed, the Pharaoh regenerates at the player’s starting Town Center after one and a half minutes, so he is never out of action for long.

Priest

Main article: Priest (Age of Mythology)

Like the Pharaoh, the Priest has a ranged attack with a large attack bonus against mythological units, but is very weak against regular units. It can also heal units. The Priest has the additional ability to summon Obelisks, which are cheap and quickly placed structures that provide a large line of sight. Priests can be trained at the Town Center (once a Temple has been built) or at the Temple. All three major gods have a bonus to their priests — Ra’s can empower buildings like the Pharaoh, Isis’ place obelisks faster and at lower cost, and Set’s can convert wild animals to serve the player.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Adblock
detector