Тактика игры в отряде

Транспортировка в игре Foxhole

Транспорт – это хлеб и соль в игре Foxhole. А именно грузовики, которые вы видите повсюду, возле ратуши, передовые лини забиты этими грузовиками, словно автостоянки. А ещё эти грузовики вечно мешают вам передвигаться. А теперь без шуток, транспорт очень важен в этой игре, его можно легко приобрести и использовать.

Чтобы построить любое транспорт в игре, вам нужно иметь 100 строительных материалов, 10 канистр с топливом и молот. Иногда, если вам повезёт, вы сможете найти все эти материалы в контейнере рядом с мастерской. Однако чаще всего вам предстоит нелёгкое путешествие от груд металлолома к мастерской транспорта. Мастерские транспорта отмечены на вашей карте значком машины. И да, НЕ ЗАБУДЬТЕ ВЗЯТЬ С СОБОЙ ТОПЛИВО. В транспортных средствах нет топлива, поэтому, чтобы заставить их двигаться вам нужно топливо.

Как только у вас появится транспортное средство, всё станет значительно проще, используйте клавиши WASD, чтобы передвигаться по местности. Транспортным средствам нужно топливо, чтобы они могли двигаться. В верхнем углу вашего профайла есть индикатор в виде бака, где вы можете увидеть запас вашего топлива. Следите за уровнем топлива в вашем транспорте и периодически пополняйте его запасы.

Транспортные средства не замедляются, если они перегружены, однако, вы не сможете залезть в машину, если у вашего персонажа много предметов в инвентаре.

В этой игре вы должны всегда использовать транспорт, если вы не занимаетесь сбором материалов. И машины нужны для хранения контейнеров, предметов и материалов.

Ещё один ключевой предмет для успешного сбора материалов – это радио. Радио можно создать в мастерской, и оно носится, как и любой другой предмет одежды. Как только у вас появится радио, вы сможете узнать обо всех сторожевых башнях на карте. Сторожевые башни строят другие игроки, чтобы защитить свои строения от врагов. Эти башни управляются ИИ и у них довольно-таки большой радиус атаки. Вам всегда нужно быть настороже и слушать радио для того, чтобы быть в курсе всех событий. А ещё вы будете знать расположение сторожевых башен и сможете безопасно путешествовать между городами и в безлюдных местностях. Однако вы не сможете залезть в транспорт, если у вас слишком много предметов в инвентаре.

Firearms[]

Firearms in foxhole are hitscan weapons. The tracers you see when firing are purely visual effects that do not match the actual trajectory of your bullets. The accuracy of a firearm at a given moment is shown by the size of your crosshair.

Icon Class Name Slot # Damage Damage Type Cost Ammo Faction
Anti-Tank Rifle 20 Neville Anti-Tank Rifle 1 150-225 150 5 38 8 3.7 20mm
Assault Rifle Aalto Storm Rifle 24 1 Auto: 35-52 Semi: 42-63 165 10 29 30 2.3 7.92mm
Assault Rifle Booker Storm Rifle Model 838 1 35-52 165 10 20 12 3.8 7.92mm
Assault Rifle «Dusk» ce.III 1 35-52 165 10 24 40 3.6 7.92mm
Heavy Rifle Volta r.I Repeater 1 78-118 100 15 20.2 8 3.8 7.62mm
Heavy Rifle The Hangman 757 1 78-117 125 20 20 6 3.8 .44
Infantry Support Gun Daucus isg.III 8 400 150 5 40 1 3.4 30mm
Light Machine Gun Catara mo.II 1 55-82 165 10 34 25 3 12.7mm
Long Rifle Clancy Cinder M3 1 47-67 130 15 23 12 3.8 7.62mm
Long Rifle KRR2-790 Omen 1 45-67 155 15 23.7 10 3.8 7.62mm
Machine Gun Malone MK.2 1 35-52 30 10 38 125 3.8 12.7mm
Machine Gun KRN886-127 Gast Machine Gun 1 55-82 30 10 38 75 3.8 12.7mm
Mounted Anti-Tank Rifle «Typhon» ra.XII 8 225-337 5 54 10 3.5 20mm
Mounted Machinegun Lamentum mm.IV 8 82-124 150 5 250 5 12.7mm
Mounted Machinegun Malone Ratcatcher MK.1 8 55-82 150 5 175 4.5 12.7mm
Pistol Ferro 879 2 30-45 9 8 3 8mm
Pistol Cascadier 873 2 27-38 60 20 7 12 2.5 8mm
Pistol Ahti Model 2 2 30-45 9 8 3 8mm
Revolver Cometa T2-9 2 60-90 60 20 13 6 3.3 .44
Rifle Fuscina pi.I 1 39-58 140 20 20 15 3.8 7.62mm
Rifle Sampo Auto-Rifle 77 1 Auto: 36-54 Semi: 45-67 125 20 20 12 2.3 7.62mm
Rifle No.2 Loughcaster 1 45-67 100 20 20 12 4 7.62mm
Rifle Argenti r.II Rifle 1 45-67 100 20 14 12 3.8 7.62mm
Rifle Blakerow 871 1 39-58 140 20 14 15 3 7.62mm
Shotgun Brasa Shotgun 1 27-263 (1 meter) 21-32 (11 meters) 120 20 29 6 3.4 Buckshot
Sniper Rifle Clancy-Raca M4 1 100-150 200 15 5 37 5 4.3 8.5mm
Sniper Rifle KRR3-792 Auger 1 70-105 200 15 5 25.5 10 4.3 8.5mm
Submachine Gun No.1 «The Liar» Submachine Gun 1 27-40 120 20 18.1 18 3.3 9mm SMG
Submachine Gun “The Pitch Gun” mc.V 2 20-30 80 20 14 15 2.8 9mm SMG
Submachine Gun Fiddler Submachine Gun Model 868 1 27-40 120 20 14 25 3 9mm SMG
Submachine Gun «Lionclaw» mc.VIII 1 21-40 120 20 18 20 3.6 9mm SMG

Foxhole не запускается. Ошибка при запуске. Решение

Foxhole установилась, но попросту отказывается работать. Как быть?

Выдает ли Foxhole какую-нибудь ошибку после вылета? Если да, то какой у нее текст? Возможно, она не поддерживает вашу видеокарту или какое-то другое оборудование? Или ей не хватает оперативной памяти?

Помните, что разработчики сами заинтересованы в том, чтобы встроить в игры систему описания ошибки при сбое. Им это нужно, чтобы понять, почему их проект не запускается при тестировании.

Обязательно запишите текст ошибки. Если вы не владеете иностранным языком, то обратитесь на официальный форум разработчиков Foxhole. Также будет полезно заглянуть в крупные игровые сообщества и, конечно, в наш FAQ.

Если Foxhole не запускается, мы рекомендуем вам попробовать отключить ваш антивирус или поставить игру в исключения антивируса, а также еще раз проверить соответствие системным требованиям и если что-то из вашей сборки не соответствует, то по возможности улучшить свой ПК, докупив более мощные комплектующие.

General Info[]

Default Controls

  • : Movement
  • : Use handbrake
  • : Enter/Exit vehicle
  • : Switch seat
  • : Switch to specific seat
  • : Use horn (if applicable)
  • : Use boost (if applicable)
  • : Interact (e.g. open a gate)
  • : Toggle mode (if applicable)
  • : Lock vehicle

Production

With very few exceptions, all vehicles are produced by players in Garages or Shipyards with a Hammer at the cost of Basic Materials or Refined Materials depending on the vehicle type.

Motorboats are built on beaches. Construction Vehicles and Cranes are built near World Bases.

Vehicle Crates can be produced in Mass Production Factories at discount price. By default, each crate contains 3 vehicles of a given type.

Damage & Repair

Damaged vehicles can be repaired in the field using a Hammer and Basic Materials.

Vehicles become disabled and unable to move when their health gets below a threshold.

There is no collision damage in Foxhole (so ramming does not work). However, non-amphibious land vehicles will be destroyed if they fall into deep bodies of water.

Armored vehicles have an Armor System and some have damageable subsystems.

When a vehicle’s health reaches zero, it explodes. The explosion kills any players inside but is harmless to people outside. The vehicle’s wreck disappears after a few seconds and a temporary box appears under it, containing the items that were in the vehicle’s inventory.

Fuel

There are two types of fuel in Foxhole: Diesel which is the standard and Petrol which is more logistic intensive. Both can be used in every vehicle, by switching the fuel type in the vehicle’s menu.

Storage

Vehicles can be packaged (via vehicle menu button), lifted by a Crane, and shipped on a Flatbed Truck or Freighter to move them to places faster.

Vehicles can be stored in a Storage Depot or Seaport (if fully repaired and their inventory empty).

Vehicle crates can also be stored there, and the vehicles inside unpacked via the right click menu.

Vehicle Types[]

This list of Vehicles splits them into groups based on where they are built.

Garage

Most land vehicles can be built at a Garage.

Ambulance  •  Armored Car  •  Assault Tank  •  Battle Tank  •  Cruiser Tank  •  Destroyer Tank  •  Field AT Gun  •  Field Artillery  •  Field Cannon  •  Field Machine Gun  •  Field Mortar  •  Flatbed Truck  •  Fuel Tanker  •  Half-Track  •  Harvester  •  Heavy Field Cannon  •  Heavy Field Gun  •  Landing APC  •  Light Infantry Tank  •  Light Tank  •  Light Utility Vehicle  •  Motorcycle  •  Scout Tank  •  Siege Tank  •  Tankette  •  Transport Bus  •  Truck

Ships can be built at a shipyard.

Barge  •  Freighter  •  Gunboat  •  Landing Ship

World Base

Certain vehicles can only be built next to a World Base (Town Base, Relic Base, Border Base, etc…).

Construction Vehicle  •  Crane

Relic vehicles

These vehicles are not standard and can’t be acquired in most wars.

Armoured Fighting Tractor  •  Heavy Infantry Carrier  •  Relic Assault Tank  •  Relic Materials  •  Relic Vehicles  •  Repurposed Truck  •  Staff Car  •  Storm Tank

Tactics[]

Due to the vehicle’s mediocre speed off-road and slow turning turret, it is better to stay on roads so you can react faster if you’re getting flanked. Another reason is that a single Anti-Tank Mine nearly kills it. Like the other offensive vehicles, it’s strongly advised for the crew to wear gas masks and filters once Green Ash is unlocked. It’s also better to not use the car at night due to the limited visibility.

On The Front Line

Because it is chambered in a smaller caliber, the T3 «Xiphos» cannot damage defenses and struggles to suppress them due to its bad accuracy. As such it shouldn’t be used to push lines of defenses with active AI. It is much better suited to attack enemy infantry out in the open or behind passive defenses (Trenches, Sandbags, etc…). It works well as an infantry support role, the friendly infantry protect the vehicle’s flanks and spots AT mines for it while it suppresses and kills the enemy infantry in defensive positions.

When attacking a defensive position it’s advised to use the Xiphos backwards (rear to the enemy and turret facing back) to allow a quicker retreat, because the vehicle is faster when moving forward and its armor identical on all sides. As the gun has mediocre accuracy you’ll be often forced to close in to be effective. This incentivizes a hit & run tactic (especially effective on bridge fights).

Despite its terrible accuracy, it’s good to remember the gun has a maximum range equal to a Field Machine Gun and can be used beyond the range of enemy infantry weapons. So if you are patient and since 7.92mm ammo is cheap, you can resist the urge to close in and just lay down inaccurate suppressive fire from a safe distance to help the friendly infantry.

Once heavy anti-tank weapons are unlocked the Xiphos becomes pretty much obsolete on the front line, because many of those outranges the Xiphos’ inaccurate gun, kill it very quickly, and the vehicle lacks a spotter position to warn the crew in advance.

Against Partisans

The standard ACs equipped with machine guns are excellent against small groups of enemies attacking your back lines on foot or with a LUV since they rarely have the heavy weapons, the numbers, or the defensive positions to kill an Armored Car, especially early in the war. However it’s not advised to fight a Landing APC if one attacks your back lines due to the high chance of it carrying heavy weaponry.

During Snow Storms

During snow storms closed-top Armored Cars become the only easily usable MG mounted colonial vehicle, until the HC-2 «Scorpion» is unlocked. The Half-Tracks, Landing APCs, Field Guns and the open top Armored Car variants can still be used but would absolutely require the crew to wear snow uniforms and make stops to warm up otherwise their gunner would risk freezing to death. More generally, before tanks are unlocked, the closed-top Armored Cars are the only usable combat vehicles for fighting in snow storms.

The Wardens and The Colonials

Main article: Factions

The Wardens are the (former) inhabitants of most Caoiva (pronounced «See-va»; the current playable world map). Their uniforms are blue coloured and look inspired by the French WWI uniform . Their former capital was Sun’s Haven, but was destroyed in the war and since then the Wardens operate from their off-map capital of Whedon’s Row. They are proud of their former general Callahan, as his name can be found in various lore pieces and as map locations. It is known that their nation was a trading nation, and presumably (by the size) an empire.

The Colonials are slightly more mysterious in motives, as they can be described both as invaders or liberators; this ofcourse depends heavily on which side the author of the information is. The colonials wear green and dark tan, with dark green shoulder capes. There are two Legates (=~generals) named for the Colonials, namely Silas and Thea Maro (great-granddaughter). The Colonials are from the south, and are presumed to be from several nations tied in an alliance or confedracy. Locations mentioned are Mesea, Veli, and the industrialized western city-state Dimiourg are mentioned.

Characters

Little is known about the individuals that shaped the world foxhole is set in, perhaps because so much of the information and technology of the past has been destroyed or lost to time.

We can discover small snippets of information in the game world, maps and item/artwork description. On the region maps we can see possessive qualities of place names that indicate it was named after someone. I’ve listed some below but can exclude «Sun» here for now — although Sun’s Hollow hints at ownership there is a «Path to the Sun» that it is most likely related to. Other interesting place names have no evidence at being named after anyone.

Callahan

portraitc.png as found in the game files. This is assumed to be a portrait of Callahan.

Easily the most prominent character in the Foxhole, he lends his name to many places and even entire regions. He is mentioned (sarcastically) in Vol.8 of Inner Haven as the Warden’s «great» leader and two mounted statues in his likeness can be found flanking the Abandon Ward’s southern bridge. The plaques describe how Callahan led the Wardens to economic prosperity, and suggests diplomatic and militaristic prowess. Callahan is depicted on a horse wearing a general’s uniform with a full beard and wears a sword on his belt (which possible gives its name to The Blade and Pommel Annex to the west of Callahan’s Belt).

Silas Maro

Silas Maro is a Legate of the Colonial Legion who is credited as being to first to walk on the ruins of the Bulwark following the Breach. His great-granddaughter is Thea Maro. Silas was assassinated during the battle of Sunhaven (now known as Abandoned Ward).

He has also a unit named after him: Swords of Maro.

Thea Maro

Thea Maro is the great-granddaugther of Silas Maro. She is raised to be «an expert tactician» and has «exceptional natural gifts». She would ultimately lead the Colonial army to take the center of the Warden’s empire. How effective she was is disputed, as Inner Havens praises her for her «swift and decisive leadership», some have doubts about her true capabilities, such as Christos.

It is assumed that Thea has lead the Swords of Maro herself. At some point, she is awared a position in the «high council representing Veli», but she refuses and stays in the military.

Smuggler

The Smuggler is a nickname of a character found in lore. He is an enterprising individual who operates a smuggling network between the north and south of the continent. Part of his wares can be found at Smuggler’s Cove and Smuggler’s Fort. Among wares smuggled are jerky from Fisherman’s Row and tobacco from Therízo. It is unknown whether the Smuggler is still alive to date.

Morgan

A Warden stowaway, she killed two colonial guards with their own knife to make her escape to Westgate, planning to steal a truck and escape north via the Heartlands she plans on returning to Fisherman’s Row with reinforcements to save the other captives. Left a note for colonials next to a burnt out logistics truck under the alias «M».

Colonial Author

The author of the volumes of Inner Haven, with presumably at least 12 volumes having been written, only four have been recovered so far (Inner Haven — References)

Young, Talented Engineer

A Colonial who developed the H-Class Hatchet «H5» Light Tank during the Boreal Wars (H5 desc). They came from an «industrialised western city-state» called Dimiourg.

Other[]

Storage Box Field Hospital Concrete Mixer Small Shipping Container Shipping Container Resource Container Pallet Vehicle Crate Fire Pit Tripod
HP 400 500 1200 1000 1000 600 500 800 400 400
Malone MK.2 MG 50 80 170 160 160 80 80 68 8 68
KRN886-127 Gast MG 40 62 125 120 120 60 60 50 6 50
HV 12.7mm MG 30 85 85 52 52 40 5 40
HE Grenade 2.5 3.1 7.5 5.8 5.8 3.5 3.5 3.3 1.7 3
Mortar Shell 2 2.5 3.3 2.7 2.7 1.6 1.6
RPG Shell 2 2.5 2.9 2.4 2.4 1.5 1.5
Ignifist 30
A.T.R.P.G. Shell
A.T.R.P.G. Indirect Shell
Hydra’s Whisper 1.6 2.4 2.4 1.6
Satchel 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
30mm
40mm 1 1.1
68mm AT
120mm
150mm
250mm 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1
300mm 1 1 1 1 1

Storage Boxes and Tripods can be run over and destroyed by APCs, Half-Tracks, and Tanks.

Fire Pits can be run over and destroyed by vehicles bigger than a motorcycle.

Craftable Items[]

Small Arms

Icon Item Cost Time (seconds) Faction
PT-815 Smoke Grenade 10 120 75
«Dusk» ce.III 10 165 80
«Lionclaw» mc.VIII 20 120 80
.44 40 40 40
12.7mm 20 100 70
7.62mm 40 80 50
7.92mm 30 120 60
8.5mm 10 150 100
8mm 40 40 20
9mm SMG 40 80 50
Aalto Storm Rifle 24 10 165 80
Argenti r.II Rifle 20 100 80
Blakerow 871 20 140 80
Booker Storm Rifle Model 838 10 165 80
Brasa Shotgun 20 120 80
Buckshot 40 80 50
Cascadier 873 20 60 50
Catara mo.II 10 165 80
Clancy Cinder M3 15 130 90
Clancy-Raca M4 5 200 15 125
Cometa T2-9 20 60 50
Fiddler Submachine Gun Model 868 20 120 80
Fuscina pi.I 20 140 80
KRN886-127 Gast Machine Gun 10 30 100
KRR2-790 Omen 15 155 1:30
KRR3-792 Auger 5 200 15 125
Malone MK.2 10 30 100
No.1 «The Liar» Submachine Gun 20 120 80
No.2 Loughcaster 20 100 70
Sampo Auto-Rifle 77 20 125 70
The Hangman 757 20 125 80
Volta r.I Repeater 15 100 1:30
“The Pitch Gun” mc.V 20 80 80

Heavy Arms

Icon Item Cost Time (seconds) Faction
20 Neville Anti-Tank Rifle 5 150 37
Cremari Mortar 5 100 25 50
Green Ash Grenade 10 140 100
Mammon 91-b 20 100 10 80
«Typhon» ra.XII 5
120mm 5 60 15 55
150mm 5 120 10 65
20mm 10 100 100
250mm 5 120 25 150
300mm 5 135 30 125
30mm 20 80 20 100
40mm 20 160 120 200
68mm AT 20 120 120 200
A.T.R.P.G. Indirect Shell 15 60 75 112
A.T.R.P.G. Shell 15 60 75 112
A3 Harpa Fragmentation Grenade 20 100 20 100
Anti-Tank Sticky Bomb 10 50 50 75
BF5 White Ash Flask Grenade 15 100 50 75
Bane 45 5 150 45 125
Bomastone Grenade 25 100 20 100
Bonesaw MK.3 5 100 25 125
Cutler Foebreaker 5 200
Cutler Launcher 4 5 100 25 50
Daucus isg.III 5 150 125
Ignifist 30 15 60 50 112
Lamentum mm.IV 5 150 125
Malone Ratcatcher MK.1 5 150 125
Mortar Flare Shell 15 60 10 112
Mortar Shell 15 60 35 112
Mortar Shrapnel Shell 15 60 15 112
Mounted Bonesaw MK.3 5 200 250
R.P.G. Shell 15 60 75 112
Venom c.II 35 5 100 25 50
Warhead 1 200 1000 600

Utility

Icon Item Cost Time (seconds) Faction
Buckhorn CCQ-18 20 40 30
Abisme AT-99 10 100 10 100
Alligator Charge 5 100 15 100
Binoculars 5 75 50
Gas Mask Filter 20 100 50
Gas Mask 20 160 100
Hydra’s Whisper 5 100 40 100
Listening Kit 3 120
Radio Backpack 5 150 75
Radio 5 100 50
Rocket Booster 1 800 600
Shovel 10 200 100
Sledge Hammer 10 200 100
Tripod 5 100 60
Wrench 5 75 50

Medical

Icon Item Cost Time (seconds) Faction
Bandages 80 160 100
Blood Plasma 80 80 40
First Aid Kit 10 50 35
Soldier Supplies 10 80 80
Trauma Kit 10 80 50

Uniforms

Icon Item Cost Time (seconds) Faction
Engineer Uniform 20 100 90
Soldier Uniforms
Grenade Uniform 20 100 90
Heavy Ammo Uniform 20 100 90
Medic Uniform 20 100 90
Rain Uniform 20 100 90
Scout Uniform 20 100 90
Snow Uniform 20 100 90
Tank Uniform 20 100 90

Материалы в игре Foxhole

Самый основной предмет в игре Foxhole – это материалы. Материалы используются для создания предметов в этой игре. В игре они подразделены на четыре вида: металлолом, компоненты, топливо и сера. Три из них должны пройти обработку в мастерских (молот на вашей карте) прежде, чем они станут полезны для вас.

Металлолом (на карте изображён в виде шурупа) перерабатывается в строительные материалы. Компоненты (гайка на вашей карте) перерабатываются в материалы очистки. Сера (камни на вашей карте) перерабатываются во взрывные материалы.

Топливо (значок газа на вашей карте) никак не перерабатывается, его сразу же можно использовать.

Как только кто-нибудь соберёт ресурсы, на карте появится небольшой бугорок. Металлом выглядит словно груда металла на земле. Компоненты – разбитые танки или скутеры. Сера – дымчатые камни. Топливо – упакованные металлические бочки. Каждый материал имеет ограниченное количество ресурсов, и ему нужно время, чтобы снова появиться на карте. Запасы топлива восстанавливаются быстро, затем металлолом, потом компоненты и последняя – сера. На восстановление серы требуется два часа, поэтому используйте её с умом.

Строительные материалы используются для создания транспорта, зданий, оружия, боеприпасов и оборудования.

Материалы очистки используются для создания усовершенствованных зданий, апгрейдов к зданиям и усовершенствованных транспортных средств, например, танков.

Из взрывных материалов можно создать платы для РПГ, миномёта, гаубицы и танка.

Топливо заставляет ваш транспорт двигаться. В игре есть много различного вида транспорта: транспортное средство, строительные машины, мотоциклы, танки и так далее. Одной канистры вполне достаточно, чтобы ваш транспорт начал движение. Топливо кончается. Полоса стамины на вашем экране показывает, сколько топлива у вас есть в настоящий момент. Полная полоса равна 99% топлива (полный бак).

Файлы, драйверы и библиотеки

Практически каждое устройство в компьютере требует набор специального программного обеспечения. Это драйверы, библиотеки и прочие файлы, которые обеспечивают правильную работу компьютера.

  • Скачать драйвер для видеокарты Nvidia GeForce
  • Скачать драйвер для видеокарты AMD Radeon

Driver Updater

  • загрузите Driver Updater и запустите программу;
  • произведите сканирование системы (обычно оно занимает не более пяти минут);
  • обновите устаревшие драйверы одним щелчком мыши.

существенно увеличить FPSAdvanced System Optimizer

  • загрузите Advanced System Optimizer и запустите программу;
  • произведите сканирование системы (обычно оно занимает не более пяти минут);
  • выполните все требуемые действия. Ваша система работает как новая!

Когда с драйверами закончено, можно заняться установкой актуальных библиотек — DirectX и .NET Framework. Они так или иначе используются практически во всех современных играх:

  • Скачать DirectX
  • Скачать Microsoft .NET Framework 3.5
  • Скачать Microsoft .NET Framework 4
  • Скачать Microsoft Visual C++ 2005 Service Pack 1
  • Скачать Microsoft Visual C++ 2008 (32-бит) (Скачать Service Pack 1)
  • Скачать Microsoft Visual C++ 2008 (64-бит) (Скачать Service Pack 1)
  • Скачать Microsoft Visual C++ 2010 (32-бит) (Скачать Service Pack 1)
  • Скачать Microsoft Visual C++ 2010 (64-бит) (Скачать Service Pack 1)
  • Скачать Microsoft Visual C++ 2012 Update 4
  • Скачать Microsoft Visual C++ 2013

Refinery[]

In order to craft items, raw materials must first be processed in a Refinery. The refining costs vary depending on the finished good. Refining can be ordered in parallel by different Players, or output to a public stock.

Raw Refined Refined stack

(per left click)

Ratio Time per stack

(min:sec)

Time per unit of Refined

(min:sec,msec)

Time per crate of Refined

(min:sec)

Max personal queue storage
Salvage Basic Materials 20 2:1 0:06 0:00,6 1:00 10,000
Salvage Diesel 10 10:1 0:12 0:12 0:12 5,000
Salvage Explosive Materials 100 10:1 5:33 0:33,3 11:06 5,000
Components Refined Materials 20 20:1 0:40 0:40 13:20 5,000
Crude Oil Petrol 3 3:1 6:00 6:00 6:00 5,000
Sulfur Heavy Explosive Materials 20 20:1 1:00 1:00 20:00 5,000
Iron Iron Alloy ? 1:1 ? ?
Aluminum Aluminum Alloy ? 1:1 ? ?

Ordnance[]

Ordnance are the weapons that are thrown (like grenades) or placed.

Icon Class Name Damage Damage Type Fire Rate Range Cost Faction
Explosive Charge Abisme AT-99 850 Slow Deployment Contact 100 10 10 7
Explosive Charge Hydra’s Whisper 250 Fast Deployment Contact 100 40 5 54
Explosive Charge Alligator Charge 1500 Slow Deployment 5-7m 100 15 5 36
Gas Grenade Green Ash Grenade High Low 22m 140 10 3
Grenade Mammon 91-b 240 Low 13m 100 10 20 16.4
Grenade Anti-Tank Sticky Bomb 450 Low 1-6m 50 50 10 16.2
Grenade BF5 White Ash Flask Grenade 300 Low 17m 100 50 15 16
Grenade Bomastone Grenade 150 Low 24m 100 20 25 3
Grenade A3 Harpa Fragmentation Grenade 200 Low 22m 100 20 20 3
Smoke Grenade PT-815 Smoke Grenade None Low 20m 120 10 4

Foxhole, скачанная с торрента не работает. Решение

Такие версии игр использовать не просто неудобно, а даже опасно, ведь очень часто в них изменены многие файлы. Например, для обхода защиты пираты модифицируют EXE-файл. При этом никто не знает, что они еще с ним делают. Быть может, они встраивают само-исполняющееся программное обеспечение. Например, майнер, который при первом запуске игры встроится в систему и будет использовать ее ресурсы для обеспечения благосостояния хакеров. Или вирус, дающий доступ к компьютеру третьим лицам. Тут никаких гарантий нет и быть не может.

К тому же использование пиратских версий — это, по мнению нашего издания, воровство. Разработчики потратили много времени на создание игры, вкладывали свои собственные средства в надежде на то, что их детище окупится. А каждый труд должен быть оплачен.

Поэтому при возникновении каких-либо проблем с играми, скачанными с торрентов или же взломанных с помощью тех или иных средств, следует сразу же удалить «пиратку», почистить компьютер при помощи антивируса и приобрести лицензионную копию игры. Это не только убережет от сомнительного ПО, но и позволит скачивать обновления для игры и получать официальную поддержку от ее создателей.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Adblock
detector